lundi 15 mars 2010

... du voile... et des élèments ...

J'ai fait quelques achats au Mondial Tissus d'Orléans, en compagnie de Danielle: des voiles à fondre à l'air chaud pour embellir les 6 éléments que je dois terminer cette semaine pour une exposition en Roumanie.  
Am facut câteva cumparaturi la magazinul Mondial Tissus la Orléans, însotita de Danielle: am cumparat voaluri  de topit la aer cald, pentru a le utiliza la decorarea celor 6 elemente care trebuie sa le termin saptamâna aceasta pentru o expozitie în România.
et un joli sac !// si un sac foarte frumos!!!
J'ai fondu à l'air chaud plusieurs morceaux du bleu pour l'eau et l'air.
Am topit mai multe bucati de albastru pentru aer si apa.
du rouge, noir et gris pour le feu//
rosu, negru si gri pentru foc
Je vous montrerai les 6 éléments bientôt:  l'eau, l'air, le feu, la terre, le bois et le métal. J'ai encore quelques finitions à faire  et ensuite vous les verrez!
Va voi arata cele 6 element în curând: apa, aerul, focul, pamântul, lemnul si metalul. Mai am câteva detalii de terminat si apoi le veti vedea!

7 commentaires:

  1. Super au iesit !!! voalurile sunt sintetice 100% sau sunt matase ??
    si eu am pus rezultatele mele cu "vatelina pictata" pe blog ;)

    RépondreSupprimer
  2. Da sânt sintetice si se topeau în 2-3 secunde!!!
    Sânt tare multumita de ce am obtinut!
    Mai ales focul, am facut un vulcan în eruptie, si lava e tare reusita, ca adevarata si în 3D !!!
    Pun mâine poze pe grup cu elementele!!!

    RépondreSupprimer
  3. Este exact pe gustul meu: arta textila! Abia astept sa vad elementele!

    RépondreSupprimer
  4. excelent au iesit, abia astept sa vad operele terminate!

    RépondreSupprimer
  5. E foarte interesant ce a iesit, abia astept sa vad Elementele...poate asta ne va determina sa incercam si noi.
    Carmina

    RépondreSupprimer
  6. Au iesit tare interesante incercarile tale, sunt sigura ca vor fi ansamblate in niste lucrari grozave, abia astept sa le vad.
    Carmina

    RépondreSupprimer
  7. Foarte fain! Vreau sa incerc si eu! :>

    RépondreSupprimer